(صيانة@ برامج @ سوفت وير@ تصميم اسطوانات)
النحوجي2018 يرحب بك في عالم البرامج والبرمجيات وسنسعد كثيرا بالانضمام إلينا عالم النحوجي2018 هيا بنا ندخل هذا العالم ونستمتع بما هو جديد في عالم النت اضغط علي كلمة تسجيل ...... مع تحياتي عبده الورداني للبرمجيات والبرامج منشاة عاصم @منية النصر @دقهلية..... تفضل بالدخول من خلال الضغط علي كلمة المنتدي ......... ويلا نعيش مع روائع الورداني العبقري ........... لقد وصلنا إلي ما وصلنا إليه بعرق الجد والكفاح لسنا مقلدين بل نتميز دائمابالانفراد......... تفضل بالتسجيل وسوف تري مايميزنا عن الآخرين فلاتبخل علينا بنشر موقعنا المتميز مع الحق بالاحتفاظ بكافة الحقوق الفكرية والملكية الشخصية....... مع خالص تقديري واحترامي الفقير إلي ربه عبده الورداني( أبو علي ) عبقري البرامج والبرمجيات

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

النحوجي2018 يرحب بك في عالم البرامج والبرمجيات وسنسعد كثيرا بالانضمام إلينا عالم النحوجي2018 هيا بنا ندخل هذا العالم ونستمتع بما هو جديد في عالم النت اضغط علي كلمة تسجيل ...... مع تحياتي عبده الورداني للبرمجيات والبرامج منشاة عاصم @منية النصر @دقهلية..... تفضل بالدخول من خلال الضغط علي كلمة المنتدي ......... ويلا نعيش مع روائع الورداني العبقري ........... لقد وصلنا إلي ما وصلنا إليه بعرق الجد والكفاح لسنا مقلدين بل نتميز دائمابالانفراد......... تفضل بالتسجيل وسوف تري مايميزنا عن الآخرين فلاتبخل علينا بنشر موقعنا المتميز مع الحق بالاحتفاظ بكافة الحقوق الفكرية والملكية الشخصية....... مع خالص تقديري واحترامي الفقير إلي ربه عبده الورداني( أبو علي ) عبقري البرامج والبرمجيات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تمن صعايدة

تمن صعايدة Empty تمن صعايدة

مُساهمة من طرف الورداني الثلاثاء ديسمبر 01, 2009 5:32 am

تمن صعايدة ماشيين وارا بعض وقعوا فى بلاعة واحدة

صعيدى قلع العمة فقد الذاكرة

صعيدى اكل رغيف فينوة اعد يدور علية

واحده فلاحه
بتقول احنا عندنا جاموسه بتحلب لنا زبده طوالي كل يوم ,ردت عليها صاحبتها
و احنا عندنا فرخه بتبيض لنا بيضه ملونه

وقف واحدصعيدي علي محطه القطار وبعد فتره مشي القطار و اعد يضحك ,
فساله ناظر المحطه انتا بتضحك ليه
قال له اصل اللي كان جي يوصلني هو اللي سافر

مرة واحد ماشى لقى عيلتين صعايدة بيضربوا بعض بالنار عيلة منهم مسكتة
انت معانا والاة مع التانيين
لالا طبعا معاكم --
طب احنا بقى التانيين --طاخ طاخ

مرة اتنين صعايدة واحد منهم معاة قفة فقال للتانى لو جولتلى الجفة دية فيها اية حديلك منها بلحتين
قالة هع --جوافة

مرة واحد مش عايز يزعل صاحبة الصعيدى لكن عايز يقولة نكتة
فقالة مرة واحد اسكندرانى ففرح اوى لكن كمل النكتة وقالة
كان مربى واحد صعيدى فوق السطوح

انت ماش ورايا ليه يا ابني من الصبح
اصلي شايف عمه فضيلتك معوجه علي جنب خفت لا تقع منك مشيت وراك علشان ابقي اجيب هالك

حمدين وحسنين اشتروا حصانين وعايزين يحطوهم فى اسطبل واحد فمحمدين بيقول لحسنين انت علمت حصانك عشان مايتلخبطوش قالة لع
فقالة خلاص انت تروح تعلم حصانك و انا اروح اعلم حصانى فرجعوا
فمحمدين بيقول لحسانين علمتة باية
قالة جطعت ديلة
قالة يووة وانا كمان جطعت ديلة خلاص احنا نعلمهم علامة تانيةفراحوا الاتنين ورجعوا
انت علمت حصانك باية جلعت عنية يووة وانا كمان
علمتة باية كسرت رجلة يووة وانا كمان
علمتة باية سلختة يوةة وانا كمان
علمتة باية حرقتة بجاز --يووة وانا كمان
خلاص احنا تعبنا جوى انت خد الابيض وانا حخد الاسود

المسافرصعيدي لقائد الطياره شكرا اوي علي الرحلتين دول
رد الطيار ليه بتقول اثنيين
قله علشان بالنسبه لي ده اول و اخر مره

لية الصعيدى بيستعمل منبهين؟
عشان واحد يضرب و التانى يحوش

واحد صعيدى دخل فى رجلة مسمار معرفش يطلعة تناة

طيار صعيدى كسر حاجز الصوت نزل يصلحة

واحد صعيدى بيشخر ازاز البيت اتكسر

واحد صعيدى بيتاوب بلع فار

واحد صعيدى اتكرع موت ستة

واحد صعيدى عايز يغش فى الشطرنج اتعلم يقرص الزهر
كلب لولو عض واحد صعيدى نقلوا الكلب على المستشفى
>بيقولك كمال الجنزوري جالو بعد ما شالوا من الوزارة وقالوا عايز أعرف انت شيلتنى ليه ياريس قالوا يا كمال يا حبيبي التغيير سُنة الحياه ،
>قالوا طيب شيلت وزير المواصلات ليه قالوا يا كمال يا حبيبي التغيير سُنة الحياة ،قالوا طيب ممكن أسالك سؤال اومال ليه انت الوحيد اللى مابتتغيرش >
>قالوا ياحبيبي تغييركم انتم سُنة لكن أنا وجودي فرض "
>--------------------------------------------------------------------------------
>كان فى سرير المرض حينما أخذ يلقى بوصاياه الأخيرة لوزيره عاطف :وصيتك الحكم من بعدى يا عاطف .. فى رقبتى يا ريس .. كله تمام
>والسلطة هياخدها جمال ..(ثم راح فى غيبوبة ... أفاق منها بعد قليل ) وصيتك الشعب من بعدى يا عاطف .. ما تخافش يا ريس .. الشعب ياكل الزلط ...
>(ثم راح فى غيبوبة .. أفاق منها بعد قليل )- عاطف: نعم يا ريس , ماتنساش .. توكيل الزلط لعلاء
>--------------------------------------------------------------------------------
>واحد مسطول بيسأل واحد مسطول ثاني: اسم دولة أوروبية لو حطيت على أخر حرف فيها نقطة تصير اسم عالم ذرة أم التاني قله أنا
>غلب حماري آم الأول قله: الدولة هي قطر ولما
>تحط نقطة حتصير قطز أم التاني قاله هو قطز
>عالم ذرة؟؟؟؟؟فرد عليه الأول يعني هي قطر
>دولة أوروبية؟؟؟؟
>قابلت مذيعة اثنان مساطيل سالت الاول : مصر بالنسبالك ايه ؟ فقال: مصر دى
>امى. ثم سالت الثانى :وانت مصر بالنسبالك ايه؟قال:مأدرش اتكلم عن أم واحد صحبى
الورداني
الورداني
مديرعام الموقع ومؤسسه
مديرعام الموقع ومؤسسه

https://elwerdany.yoo7.com